Directe service van fabrikanten

Bij enkele fabrikanten is de directe service voor eindgebruikers dusdanig goed dat wij adviseren direct contact op te nemen met de fabrikant. Je heb dan voordeel van interessante servicemogelijkheden en directe service – dit kan in sommige gevallen zelfs betekenen dat je een iets versnelde service afhandeling heeft.

Indien je jou defecte artikel direct wilt aanbieden zie je hieronder de bijbehorende gegevens over de helpdesk of website van de betreffende fabrikant.

Acer Telefoon: 0900 - 20 20 767 Website: http://acer.nl/ac/nl/NL/content/support
Canon Telefoon: 020 - 721 91 03 Website: http://canon.nl/support
Corsair Website: http://corsair.com/support
ESET Website: http://eset.com/nl/ondersteuning/
Fresh "n" Rebel Website: http://www.freshnrebel.com/nl/support
GDATA Telefoon: 020 - 808 08 34 Website: http://gdata.nl/ondersteuning.html
HP Telefoon: 020 - 721 90 41
Lenovo Website: https://www.central-service.nl/forms/repair-lenovo.php
LG Monitoren Telefoon: 0900 - 543 54 54 Website: http://www.cerepair.nl/reparatie/reparatie-aanmelden
Linksys Website: http://support.linksys.com/nl-eu
MSI Notebooks Telefoon: 085 - 401 13 15 Website: http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
Netgear Telefoon: 020 - 721 90 80 Website: http://support.netgear.com/
Office 365 Telefoon: 020 - 500 1500 Website: https://support.office.com/nl-NL
Office 365 Zakelijk Telefoon: 0800 - 020 25 46 Website https://support.office.com/nl-NL
PackardBell Telefoon: 0900 - 202 51 17 Website: http://packardbell.nl/pb/nl/NL/content/online-support
Rapoo Website: http://rapoo.nl/support.aspx
Sitecom Telefoon: 0900 - 381 0001 Website: http://sitecomlearningcentre.com/nl
Sweex Website: http://www.sweex.com/nl/service-ondersteuning/
Synology Website: https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us